donderdag 6 september 2012

Zomer 2012



Hey mensen!

Het is behoorlijk lang geleden dat ik een artikel heb geschreven. Daar zijn zoals natuurlijk heel veel redenen voor. Ik ga ze ook niet allemaal noemen, maar er is behoorlijk veel gebeurd. De hoofdzaak is natuurlijk wel, de vakantie. De zomervakantie. Helaas is hij alweer afgelopen en komen we nu nog net niet om in het huiswerk. Nee, dat is flauwekul. Maargoed ik moet wel weer aan de bak. Na een geweldige vakantie!!!! Echt, ik heb zoveel leuke dingen gedaan! Van mij mocht de vakantie wel honderdduizend keer zo lang duren. Maarja, sommige mensen vinden het ook weer fijn dat we weer een beetje structuur hebben. Dit stukje heeft alles behalve structuur. Als ik vertel is het zonder structuur en ik draai ook altijd om iets wat ik wil zeggen heen, ik maak er een veel te lang onboeiend verhaal van.

Dus kortom, een topvakantie met weinig tijd! Ik zeg niet dat ik nu veel tijd heb, want de scholen zijn weer begonnen. Maar ik ga weer bloggen. Waanschijnlijk niet zo veel of op een andere manier dan hiervoor. Of over andere dingen. Ik weet het niet, in de tijd dat ik het niet heb gedaan, krijg je wel dingen waarover je wil schrijven - sommige dingen schreef ik omdat ik moest schrijven of wilde schrijven maar dan vanuit mn hersenen. Heel apart uit te leggen. Maar ik denk dat ik het anders ga doen - alweer. Telkens doe ik het anders, ik ben niet echt standvast, moet ik zeggen. Maar ik doe gewoon wat ik leuk vind en dat is dan maar belangrijker.

Gelukkig is het nu Donderdag en heb ik de meeste uren gehad van de week. Maandag tot en met Donderdag zijn lange dagen (1/7 1/7 1/7 1/8). Morgen heb ik maar vijf uurtjes les en daarna weekend! EINDELIJK. Nog een heel schooljaar te gaan jongens. Mweh, als ik er nu al aan denk. Maar er komen vast ook leuke dingen, en dat we dit jaar maar slim mogen worden ;d

Liefs, Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten