vrijdag 7 september 2012

Moe en koude voeten.




Hey mensen!


Mijn eerste weekend van dit schooljaar! En ik ben kapot, ik val echt haast in slaap. Voor maandag hebben we voor veel vakken huiswerk, vandaag hadden we 5 uurtjes les. Dit weekend is rustig en ik heb koude voeten. Ik ga alles rustig uitleggen... omdat ik net alles achter elkaar heb geplakt.

 

Eerste punt: MOE!

Ik weet niet hoe het komt, maar waarschijnlijk te weinig slaap. Dat lijkt me nogal logisch. Eerst zeven weken ongeveer zelf bepalen wanneer je gaat slapen en wakker wordt. En dan in eens elke dag om 8;10 op school zijn. Niet bepaald handig. Maar ik hoop dat het snel went.



Tweede punt: Huiswerk.

Help. Tja, het is weer begonnen. Omdat ik nu verschrikkelijk moe ben heb ik echt geen kracht om wat te gaan doen en om na te denken. Maar alles is zo veel, waarom geven leraren niet gewoon een normale portie op die je af kan hebben in de les. Nu moet zo'n beetje 90% thuis. Niet zo fijn dus, aangezien we 34 lesuren in de week hebben.



Derde punt: Vandaag.

5 uurtjes les, van 9 tot 13;50. Engels- Latijn- Latijn- Economie- Wiskunde. Ik viel in slaap bij Latijn, en je moet maar op blijven letten. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik nu in de 3 uur Latijn die we gehad hebben deze week, meer heb geleerd dan heel vorig schooljaar voor Latijn. Economie was dan weer rustig aan doen en niet te veel nadenken en bij wiskunde kon ik echt niet meer. Ik was echt moe! Maar dat weten jullie nu wel.

 

Vierde punt: Rustig weekend en koude voeten.

Dat ik een rustig weekend heb op huiswerk na, weten jullie bijdeze. Verder heb ik er niet veel bijzonders over te zeggen. En ik heb koude voeten, ik had vandaag ballerina's aan, dus ik heb nu blote voeten.

 

Net heb ik brownie's gemaakt voor vanavond! Toch nog iets vrolijks ;)

Liefs, Anouk.

1 opmerking:

  1. Oh my, dat klinkt niet zo fijn :( Ik kamp met ongeveer hetzelfde, voor mijn slaap tekort heb ik gewoon een dagje vrij genomen en uitgeslapen en rustig aan gedaan (=today :) Take it easy, girl! Good luck op school he! ;)
    Loves.

    BeantwoordenVerwijderen