woensdag 1 augustus 2012

Kwarktaart maken! YES.

Yes. Ik heb kwarktaart gemaakt en ondertussen foto's genomen.. Take a look..

In het pak zit: Taartmix, Bodemmix en een velletje waarop je de taart maakt in de bakvorm.

 Ik begon alweer helemaal verkeerd.. ik ging doodleuk de bakvorm invetten terwijl de taart helemaal niet in de oven hoeft! FAAL. Ik heb het er weer af moeten halen. Dat kun je twee fotos hieronder zien.

 Eerst ga je 60g margerine smelten in een pannetje en je doet je bodemmix erbij, dat mix je met elkaar en dat gebruik je als bodem:

 Dit is de bodem geworden, ik druk het altijd aan met een lepel. Dit zet je in de koelkast.

 Dan mix ik 400 ml water met de taartmix, resultaat hierboven.

Daarbij doe je 250ml slagroom en 500g kwark. Ik doe gewoon zo'n bakje, daar zit 450g in maar dat proef je niet!

Dat ga je mixen:

 En je doet het in de bakvorm, en je zet je taart 2,5 uur in de koelkast opstijven.

En dit is het resultaaat!!!!!!

De taart was heerlijk ;)
Liefs, Anouk

3 opmerkingen: