vrijdag 8 maart 2013

Primark Nail polish ; Mintgroen.

 
 Vandaag ga ik dit potJE nagellak swatchen. Ik wilde graag mijn nagels mintgroen, en ik besefte dat ik helemaal geen mintgroene nagellak had, behalve deze.

Het lakje heeft geen naam en komt uit van de primark. Ik heb hem vorig jaar gekocht in de Primark in Manchester. Hij komt uit een pakje van 4. Samen met een lief roze kleurtje, een hard roze kleurtje en een blauwe kleur.

Het pakje kostte toen £ 3,- Wat omgerekend  €3,44 is. Super goedkoop.
Wel heeft elk lakje maar 6ml in zich.


Zoals je op de foto's kan zien dekt hij vrij goed na twee laagjes. De nagellak lakt wel streperig. En droogt verschrikkelijk lang. Pas na 3 kwartier was hij is een keer droog. Dat is jammer want zo lang kan ik niet stil zitten en is de nagellak dus al wel weer behoorlijk beschadigd.
Oja en nog een verschrikkelijk nadeel. Het lakje stinkt. En behoorlijk! Gatverdamme. Gelukkig als hij opgedroogd is niet meer, maar bah. Ik ging bijna over mn nek.

Verder vind ik de kleur wel echt super tof!

Liefs, Anouk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten