vrijdag 8 maart 2013

'Daily Nail Routine'

Vandaag heb ik mijn 'daily nail routine'. Het is niet echt helemaal dagelijks, want soms doe ik ook gewoon dagen niks met mijn nagels. But anyway, let's get started!
 
Ik begin altijd met mijn nagels te removen, ik gebruik een nagellak remover van de kruidvat. Hieronder zie je een leeg flesje van de DA. Maar die gebruikte ik alleen even voor de foto.
 
 Mijn 'naakte' nagels, geremoved en geveild.

Ook op de foto hierboven heb ik mijn nagels al geveild maar dat doe ik altijd nadat ik mijn nagels geremoved heb.

 Ik gebruik deze glasvijl van herome.
 
 Dan het wondermiddel waar ik geode nagels van gekregen heb! TRIND!
 Eerst smeer ik altijd 'Trind Nail Balsem' op. Dat doe ik niet heel netjes, maar dat smeer ik altijd maar een beetje. Dat laat ik 2 minuten intrekken. En dan masseer ik het in.
 Daarna gebruik ik 'Trind nail repair' en dat moet je wel netjes doen! Dat laat ik dan goed opdrogen en dan heb je eigenlijk al goede verzorgde nagels.


 Als laatst, LUSH lemony flutter. Dit gebruik ik wel elke dag. Gewoon random op je nagelriemen smeren en in laten trekken.

Eindresultaat. Het is niet helemaal een goede foto helaas. Verkeerde belichting en mijn nagels zijn nog vet van het restje lemony flutter.

Wat gebruik jij (dagelijks) voor je nagels als basis onder je kleur nagellak?

Liefs, Anouk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten