dinsdag 25 december 2012

Merry Christmas

* Giяls oиLy Giяls ''ღ''


 
Hi lieve allemaal,
Vandaag is het kerstmis! Yaaay!
Dus, voor alle lieve mensen die dit lezen, MERRY CHRISMAS.
Volgens mij heb ik al echt maanden niet geblogd. Eigenlijk omdat ik het vergeten ben en het gewoon te druk heb. Nu, ondertussen luister ik santa baby, heb ik toch maar even tijd gemaakt.
Ik lig gewoon languit op de bank, broertje aan het gamen, en scotti ligt naast me op het vloerkleed. Zometeen ga ik de tafel dekken en dan gaan we met ons gezin gourmetten <3
De laaste week was echt leuk! Misschien kan ik dat vertellen? Als ik er aan denk en tijd heb. We hebben wel vakantie maar het is wel druk! Maar vandaag is het kerstmis, awyeah. Het is wel jammer dat er straks geen kerstmuziek meer op de radio wordt gedraaid. Dat is gewoon zo gezellig, krijg je een warm en cozy gevoel van. Hihi! Nu lekker toepasselijk, why couldn't it be Christmas everyday?
Heel veel liefs, en fijne kerst!
Anouk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten