donderdag 11 oktober 2012

Tijdgebrek



Het posten van geen artikelen, is eigenlijk tijdgebrek. 3 gymnasium is heftig. Ik wil stoppen en naar gewoon VWO gaan maar dat mag niet van school. Daarom ben ik de laatste tijd vaak niet zo zoals ik wil zijn. Ik wil vrolijk zijn en leuke dingen doen. Maar helaas kan dat allemaal niet helemaal, behalve in het weekend. De weekenden zijn echt top. En daarmee bedoel ik vooral de zaterdag, heerlijk uitslapen, mn kamer opruimen - wat eigenlijk elke dag moet want bij mij wordt het zo snel een zooi - en dan nog wat nuttige dingen doen, naar buiten spelen met Noa enzovoort. Geen enkele zaterdag is hetzelfde. Laast ging ik bijvoorbeeld naar een hockeywedstijd kijken van vriendinnen en dan ben je ook zo weer een uur of drie weg. 'S avonds waren de afgelopen drie weken voor de tv, junior song festival kijken met vriendinnetjes, omdat een jongen bij ons op school in de halve finale, en de finale zat. Zondagen zijn ook chill. Twente kijken ofcourse! Ik ben echt, vind ik zelf, voor een meisje een goede fan! Elke wedstrijd kijk ik. Ik wil heel graag een seizoenskaart, misschien komt dat wel ooit. Later. En dan 's avonds huiswerk en leren. Het is veel echt veel. Ik zou graag even wat foto's erbij doen van mn agenda maar daar heb ik nu geen zin in. Ik hoor eigenlijk op dit moment economie te leren. Daar heb ik morgen een proefwerk van, dus daar ga ik zo mee beginnen. Ik zeur veel over school, ik weet het. Maar het maakt me ook gewoon een beetje depressief. Gelukkig hebben we volgende week een activiteitenweek, alhoewel de activiteit op dinsdag niet iets is waar ik naar uitkijk, vind ik het wel superfijn! Heel veel uren vallen uit, en ik heb donderdag iets heel leuks waar ik me op kan verheugen. Daar word ik dan wel weer blij van, ook van iets heel anders word ik blij, maar dat is meer persoonlijk ;d Nu ga ik echt stoppen en beginnen met economie. Om 9 probeer ik daar klaar mee te zijn en dan nog even chillen op de bank. Straks douchen en slapen, want dat heb ik wel weer nodig!

Het is een beetje iets geworden net als de afgelopen twee keer, maar op dit moment kan ik er ook niets anders van maken.

Liefs, Anouk.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om te lezen, omdat ik me erin herken. Had je niet verwacht hè ? Of toch wel ? Ik doe namelijk ook 3 Gymnasium. That sucks ! Oh en dat persoonlijke, hmm. Ja jajajaja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is even moeilijk, maar over drie jaar heb jij een Gymnasium diploma en dat pakt niemand je meer af. In principe kan je uiteindelijk evenveel met Atheneum bereiken als met Gymnasium, dus als ik jou was zou ik afwegen of je liever Grieks of Latijn als taal hebt of Frans of Duits. Voor de rest is Gymnasium vrijwel even zwaar als Atheneum.

    Ik heb een Atheneum diploma en ik doe op dit moment HBO. Achteraf gezien had ik met gemak HAVO kunnen doen, maar niemand pakt mij dat VWO papiertje meer af.

    Daarom wil ik je zeggen: denk aan je toekomst! Die drie jaartjes die je nu nog moet bikkelen zijn helemaal niks tegenover de rest van je leven!

    Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen