maandag 30 juli 2012

Random talk.


Hi mensen!

Vandaag heb ik niet echt een 'normale' post, maar ik wil gewoon dingen typen. Het is al best lang geleden dat ik gewoon ben gaan zitten en ben gaan praten over .. van alles en nog wat .. Ik heb nu nog geen idee wat ik allemaal ga vertellen, maar ik ga gewoon typen en kijken wat er uit komt, ik ben benieuwd ;)


Laten we maar beginnen met vandaag, aangezien ik toch ergens moet beginnen. Vandaag heb ik eerst gewoon lekker uitgeslapen. Het is toch vakantie - so what. Toen heb ik me vermaakt met youtube. Ik kan me er echt eeuwig mee vermaken. Ik kijk er film's op terug.. sommige dan - Is het eigenlijk illigaal? En verder gewoon vermaak filmpjes - you knowww. Later ben ik bezig gegaan met een TAG / CHALLENGE die ik zelf heb bedacht, jullie zien hem denk ik, volgende week of die week daarna. Ik ga nog lekker niet verklappen wat ;) En omdat ik toch aan m'n bureau zat te stoeien - eu-huh stoeien leuke woordkeuze - maargoed. Ik ben dus ombre nails gaan maken. Heel simpel met een keukenspons en nagellak. Het is best goed gelukt! Alleen ik ben vergeten over mijn rechterhand een blanke lak eroverheen te doen dus die hand is helemaal weer lelijk.. Maar links ben ik echt super enthousiast over! Eerst wilde het maar niet lukken, maar ik heb het gewoon nog een paar keer geprobeerd en toen lukte het opeens. Ik heb gewoon verschillende manieren gebruikt en uiteindelijk kwam ik er dus op een, die ik het fijnst vond werken. Daarna heb ik me weer heerlijk vermaakt met youtube, heb ik gegeten, de boel opgeruimd en afgewassen, en nu zit ik dus te typen op de laptop.

Ik ben trouwens al heel goed vooruit aan het werken voor als ik op vakantie ga, zodat er geen 'gat' valt zonder posts. Ik vind het echt goed van mezelf, aangezien ik het eerder geprobeerd heb en toen een tijd geen zin had om artikelen te schrijven en gewoon een post publiceerde die ik al had gemaakt. Maar dat doe ik nu dus niet! Ik wacht braaf totdat ik op vakantie ga en dan ga ik zo nu en dan een post online zetten.. We zien wel hoe dat loopt!

Nu ik het toch over vakantie heb, wij hebben altijd van die portable dvd-spelers in de auto, die dus alleen maar dvd's afspelen. Heeft iemand nog een aanrader (film op dvd), want waanschijnlijk ga ik dan deze week nog even naar de mediamarkt ofzoiets zodat ik weer wat 'kijktijd' heb!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo'n verhaal te lezen, maar ik vond het eigenlijk wel leuk om een keer te doen! Vergeet niet om een film en als het kan meerdere films achter te laten in de comments - en tot de volgende keer!

Liefs, Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten