vrijdag 20 juli 2012

Omdat.. er zoveel is om blij van te zijn!








HEY MENSEN.


Oké, lol. Vandaag ga ik gewoon plaatjes laten zien en dan er iets over zeggen. Het op een bepaalde manier random plaatjes maar er zit meestal wel een reden achter - en sommige toch nog; omdat ik het leuk/ cool/ vet vind. HAHA.


laurrrenxx:

unffff
Omdat... ik zo'n busje wil. Die roze lijkt me wel leuk, maar ik vind het meer zo'n vrijheid busje. Het lijkt me ook cool om in zo'n busje door Amerika te gaan!

Omdat... ik nog een wreck this journal wil! Gewoon fijn - je creatieve buien uiten in zo'n boekje! Het lijkt me ook heel leuk om terug te kijken!

Omdat... ik suuuper veel zin heb in de vakantie - een pizza omdat we naar Italië gaan :) En omdat ik van pizza's hou, haha!

Omdat... ZON - het mag met koeienletters geschreven worden! WAAR WAS JE? Alhoewel nu toch af en toe het zonnetje schijnt heb ik je de afgelopen twee weken erg gemist. Nog een reden trouwens waarom ik zo'n verschrikkelijke behoefte heb om naar Italië te gaan!

Omdat... ik dit gewoon facking cool vind! WHAA. Ik heb ook zo'n spaarvarken maar ik heb m'n goudvis (Dori) gewoon in een kom zwemmen. Anders vind ik het wel erg zielig ;)

Omdat... ik de laatste tijd nogal veel armbandjes maak :) En omdat ik het plaatje just perfect vind.

Omdat... ik later als ik groot ben een Husky wil! Ik vind het echt zulke leuke beestjes. Ik heb eigenlijk nog nooit een husky in het echt gezien maar OMG>  - ik ben verkocht!

Omdat... ik ooit in mijn leven (het liefst natuurlijk zo snel mogelijk) naar Disneyland wil! Ik ben er nog nooit geweest maar sprookjes zijn altijd perfect! Haha, en de attracties natuurlijk ;) !

Omdat... er zoveel is om blij van te zijn!

Omdat... ik leeuwen zulke vette beesten vind! Hopsaaaaa.

Omdat... dit helemaal voor mij van toepassing is. Zeker nu door m'n camera, maar hoeveel onzin foto's ik eigenlijk wel niet heb gemaakt, wil je eigenlijk niet eens weten ...


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te weten van mij ;) haha!

Sorry voor de slechte kwaliteit van de plaatjes, ik heb ze allemaal van tumblr. en ik hou ook meer van grote foto's maar dan was de kwaliteit echt niet te filmen. Daarom heb ik ze dit keer in een kleiner formaat om het er toch nog een beetje fatsoenlijk uit te laten zien ;)

Liefs, Anouk
















2 opmerkingen:

  1. Ik. Vind. Dit. Leuk. En ik word er blij van !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke plaatjes! Vooral die armbandjes vind ik schattig!
    Lovee!

    BeantwoordenVerwijderen