woensdag 10 april 2013

At the moment.

Lieve allemaal,

Volgens mij heb ik de afgelopen tijd heel veel nagellak swatches online gezet. Ik heb een kleine verslaving ontwikkeld ;) Hahaha. Maargoed. Ik wil gewoon even wat gaan typen, wat ik niet heel moeilijk vind.

Gisteren heb ik mijn brief naar Roos (een hippie van vakantie) afgemaakt. 12 a4'tjes maarliefst volgeschreven. En hoewel ik normaal een ontzettende hekel heb aan schrijven vind ik die brief schrijven echt leuk om te doen! Het feit dat wij niet gewoon simple whats'appen is omdat Roos geen mobiel heeft. Vandaar dus.
Ik wilde hem vandaag op de post doen maar natuurlijk ben ik hem weer vergeten op de post te doen.

Verder komen er leuke weekenden aan! Het is nu nog even blokken voor school, vrijdag ook 2 grote toetsen, en vrijdagmiddag nog werken. Dan zaterdag wordt het denk ik het een het ander voor school doen. Niet dat ik denk dat dat goed komt, maar verder heb ik geen tijd het weekend. Zaterdagavond weer uit! En slaap ik bij een vriendin. En nu zit ik te denken, of ik zondagochtend geen of wel tennis heb. Volgens mij wel, dat betekend dat ik om 9 uur ofzo aanwezig moet zijn. He, wat heerlijk. Fanatiek tennissen na een paar uur slaap. Uhuh. Sarcasme. Oh , misschien moet ik trouwens ook nog zaterdag werken. Wat een planning.

En volgende week zaterdag verjaardag van een vriendinnetje, waar ik ook heel veel zin in heb! Daarna ofcourse ook uitgaan! Hahaha.

En voor de rest zien we het wel.

Verder heb ik eergisteren ook een h&m bestelling gedaan, ik wil zooooo graag dat mn spullen binnen komen. WHYYYY wachten duurt zo lang :( hahaha.

Oja, ik ben benieuwd wie op mn blog kijken, dus laat even een reactie achter! Met evt. ook even de url van jou blog!

Liefs, Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten